Podobnie jak przed rokiem Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych postanowiłem spędzić w Gliwicach. Spośród śląskich biegów właśnie ten, moim zdaniem, najbardziej oddawał ducha i pamięć tamtych wydarzeń. W tym roku biuro zawodów przeniesiono spod stadionu Piasta do gmachu SP 18 i tam na boisku nadmuchano balon startowy. Bieg główny na dystansie 11km ruszył o 13:30 na ścieżki i bezdroża okolicznego parku. Dwie pętle poprowadzone zostały w 90% po nawierzchni szutrowej, że startem i metą na boisku szkolnym. Po trudnym pierwszym okrążeniu, gdy na poważnie myślałem o zejściu z trasy, odżyłem na drugim i w niezłej formie znalazłem się na mecie. Średnie tempo 6:02 min/km zaskoczyło mnie pozytywnie, gdyż biorąc pod uwagę katusze, jakie przeżywałem w trakcie, bardziej skłaniałbym się ku 6:30 min/km.

Komentarze

Popularne posty