Przeczytałem to dzisiaj w nocy. Znalazłem na stronie Dagmary Skalskiej, która prowadzi Projekt Egoistka i trafiło do mnie, a nawet trafiło we mnie. Pozwolę więc sobie zacytować za autorką:
" To uczucie, gdy budzisz się rano i wiesz, że to co Cię czeka jest TWOIM życiem - bezcenne. Twoim, bo nikt go nie urządził, nie zaplanował i nie podjął decyzji za Ciebie. Jest Twoje, bo wyraża najgłębsze tęsknoty i poszukiwania. Wiele musiałeś przebyć, by dotrzeć do tego punktu i tego stanu umysłu, w którym budzisz się z wdzięcznością zamiast pretensją. Wiele razy musiałeś zbłądzić, by z przekonaniem wracać na własny szlak. Ale było warto, bo teraz masz pewność zamiast przypuszczeń i domysłów. Zdobyłeś pewność tego, co jest Twoje, a co było pożyczone. Pożyczamy wszystko, od wartości po przekonania, od reakcji emocjonalnych po wzorce budowania związków. Tego ranka wiesz jednak że nie żyjesz już życiem pożyczonym, nikogo nie naśladujesz i nie udajesz. To Twoje życie, a Ty jesteś w nim autentyczny.
Ten stan jest cudowny, lecz nigdy go nie osiągniesz, jeśli będziesz udawał, oszukiwał siebie i uciekał.
Obudź się jutro z nieustraszonym umysłem i wolą odkrywania prawdy, a za chwilę będziesz wolny."

Komentarze

Popularne posty