Tak naprawdę nie miałem już w sobie nadziei na odnalezienie tego materiału. Przez ostatnią dekadę tyle zmieniało się w moim życiu, w tylu różnych miejscach dane mi było przebywać i w tyle różnych samochodów przesiadać, że porzuciłem nadzieję, że kiedykolwiek gdzieś to odnajdę. Przyznam się, że złożyłem ten materiał dla własnego użytku z posiadanych płyt Wilków i Roberta Gawlińskiego w wersji solo gdzieś na przełomie 2005/06. Kontakt z tymi piosenkami utraciłem jakieś 5 lat później, więc jakaż była moja radość, gdy dzisiaj wieczorem, zupełnie przez przypadek, trafiłem na nie, zagubione i dobrze ukryte w czeluściach pudełka całkiem innego zespołu. Poniżej lista moich wyborów sprzed dekady, która wciąż brzmi doskonale i dalej jest spójna nastrojowo i emocjonalnie:

  1. Wszystko, co mam
  2. Zawsze w sercu mym
  3. Cherman
  4. Mamy tylko chwilę
  5. Kochankowie z bram
  6. Gra
  7. Pozytywka
  8. Rachela
  9. Benjamin
  10. Eli lama sabachtani
  11. Nie pokonasz miłości
  12. Nie zabiję nocy
  13. Moja Baby
  14. Ballada Emanuel
  15. O sobie samym
  16. Trzy noce z deszczem
  17. Szyba między Nami
  18. Ogień i wiatr

Komentarze

Popularne posty