4 NOCNY PÓŁMARATON WROCŁAW przeszedł do historii. Przeszedł jako rekordowy, gdy na starcie ustawiło się ponad 9 500 zawodników. Impreza urosła mocno i już może zaliczać się do najlepszych w kraju. Duża baza startowa, wspaniała oprawa muzyczna, gdzie każda grupa startowała przy przebojach muzyki klasycznej, mnóstwo kibiców, oświetlone miasto i ciekawa trasa a iluminacja na mecie godna mistrzostwa.
Ja jestem zadowolony ze swojego startu. Chociaż czas marzeń był wczoraj poza zasięgiem, najważniejsze  jest, że walczyłem cały czas i dobiegłem cało do mety. Liczyłem po cichu, ale w zasadzie bezpodstawnie na złamanie 2:00, ale wynik 2:06 przyjmuję z szacunkiem. Bieg ze średnią 6 min/km to jest to, co aktualnie biegam. Po prostu. W tym roku nie pobiegłem szybciej, więc należy uznać, że dałem z siebie wszystko. Nie miałem żadnych skurczy, żadnych problemów żołądkowych, chodzę dzisiaj od rana, chce mi się ŻYĆ!



Komentarze

Popularne posty