Kończąc temat startu w Biegu 7 Dolin 64km czy też TAURON Ultramaraton 64km, jak nazywa się ten bieg od połowy ubiegłego tygodnia, śmiało mogę powiedzieć, że osiągnąłem sukces. Zrealizowałem CEL, który postawiłem sobie przed dwoma laty i mocno przybliżyłem się do kolejnego. Bo doświadczenie, jakie zdobyłem w sobotę coraz pewniej pozwala mi myśleć o starcie na 100km. Jeszcze nie za rok, ale już w 2019 wydaje się to do zrobienia. Przed  dwoma laty, gdy myślałem o przebiegnięciu 100km,  nie potrafiłem kompletnie tego sobie wyobrazić. Nie potrafiłem zwizualizować sobie tych 17 godzin na trasie. W ciągłym ruchu,  na podbiegach i zbiegach. Na przepakach,  przed świtem i w nocy. Dzisiaj w miarę już wiem, jak to zrobić. Już wiem, jak się przygotować, jak jeść i jak rozłożyć równomiernie siły. Ja tu jeszcze wrócę i stanę o 3.00 na starcie do B7D 100km

Komentarze

Popularne posty